keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Eläinrakas kun olen..

Vanhempani olivat eilen mökillä, joten menin heidän luokseen ruokkimaan kissoja.  Laitoin kissut sitten ulos narunpäähän hetkeksi, ja ihmettelin miksi ne olivat niin peloissaan ja hännät paksuna. Siellä nukkui puskassa suloinen kissu, joka oli ihan ihmisystävällinen ja antoi silittääkin. Tottakai sitten siinä aikani silittelin ja kissa kiehnasi jalkojani. Olin siinä sitten lähdössä omien kissojen luo ja kissa ilmeisesti säikähti ja raapi minua jalkaan ja puraisi polvitaipeeseen. :O En yhtään osannut odottaa sellaista.. Kävin sitten kuitenkin uusimassa jäykkäkouristusrokotukseni, sillä se olisi ollut vain 2012 asti voimassa. Lääkäri antoi minulle samalla antibiootin, sillä kissanpuremat kuulemma tulehtuvat herkästi. Mitä lie tauteja sillä kissalla on tai mitälie rottia sekin oli syönyt, löysin siltä punkinkin kaulasta.. Tuskin haava tulehtuu, kun kerran 7 päivän antibiootinkin sain. :) (Eikun uudestaan silittelemään tuntemattomia kissoja...)

Päästään muuttamaan uuteen tulevaan asuntoomme "jo"  30. päivä tätä kuuta ja avaimet saamme jo 29. päivä. Odotan sitä kyllä jo niinkuin kuuta nousevaa! Siinä on sitten hyvin kaksi päivää aikaa muuttaa uuteen asuntoon ja siivota tämä vanha asunto, kun 1.8. pitää antaa tämän vanhan asunnon avaimet pois. :)) Olisin saanut ottaa heti siskoni koiraakin hoitoon 5.-7.8, kun he lähtevät miehensä kanssa Viroon, mutta kun olen itsekin menossa Helsingissä käymään, niin ei onnistu. :< Pöh pöh, täytyy sitten joku toinen kerta ottaa koissu hoitoon, kunhan siskoni vain siitä luopuu hetkeksi :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti