perjantai 26. huhtikuuta 2013

Reeni päivä

Aamuvuoron jälkeen kävin nopeesti koiran kans lenkillä. Seuraavana oli ohjelmassa kaverin kanssa sovittu tapaaminen Lady Linellä, nyt kun kerran mullakin on sinne kuukauden kokeilukortti! Kaveri toimi mun personal trainerinä ;) eli Miralla oli mulle valmis ohjelma, mitä se on tehny sillon ku alotti salilla käynnin ja käytiin käsi kädessä mulle uudet (eli kaikki!) laitteet läpi. Ohjelma sisälsi niin jalkoja, käsiä, selkää kuin vatsojakin eli reeniä tulee joka paikkaan. Tällä on hyvä alottaa ja seurailla kuinka nopeasti tapahtuu muutoksia. Jotkut näistä meni suht kivuttomasti, mutta jotkut sitten taas oli aivan ylitsepääsemättömiä! Järkyttävää, miten voi olla niin huonossa jamassa lihakset, mutta tästä se lähtee. Pitää vaan vaivautua salille! ;) Sovittiin jo, että sunnuntaina voisi mennä uudestaan. Maanantaiki mulla on vielä vapaa niin ehkä vois yrittää kohdistaa salia ainakin näihin mun vapaa päiviin, ettei tuu lusittua koko päivää (eli vaan käytyä koiran kans lenkeillä).

Illan ohjelmassa oli vielä agility Ronin kanssa. Ei ollut ihan niin huippu kerta. Ronilla oli jostain syystä vatsa vähän löysällä, johtuiko sitte mun aiemmin antamasta ankan herkkupalasta, mitä ei oo aiemmin syönyt. Mutta sentään halliin ei päästellyt, mutta haju ei ollut mieluisin. Roni alotti treenin sillä että ei meinannut tulla mun luo ja luimisteli aivan ku olis pelännyt. Mitä?!? Ei oo koskaan aiemmin tehny noin, ainakaan tuolla. (Joskus ehkä tullut karjuttua niin kovaa, että luimistellen väkisin tullu luo ku tietää, että nyt toi on tosissaan.) Ei agiohjaajan kanssa sitä kauaa katottu, kun otettiin sitte kaulapanta käyttöön. Näytettiin iloisena namia joka odotti kannen päällä esteen takana. Siinä samalla nappasin kaulapannasta ja kuljetin Ronin nopeesti esteen taakse ja samasta juoksusta käsky ja este! Saatiin arkailu pois ja rupes vähän paremmin harjottelu sujumaan, mutta oli meillä paremminkin mennyt. Hyppyä, puomia ja putkea mentiin. Meni yllättävän nopeesti aika, vaikka oli vaan kolme koirakkoa paikalla. Enää yksi agilitytunti jäljellä! Niin vaan on kulunut 9 viikkoa aivan hujauksessa. :) Huomaa myös, että kesä lähenee, kun nyt näkeekin jotain kun ajaa pois agilitystä. Ihanaa!

Keskiviikkona käytiin samaisen Miran kans, josta aiemmin mainitsin, Pilvilammella kävelyllä Ronin kans. Oli ihana ilma ja kokeilin ekaa kertaa mun uusia juoksuhousuja. Tuntu hyvältä päällä ja tarkeni hyvin, vaikka vähän tuuli kylmästi. :)

Mira kuvannut Ronia, joka jo päälle 1v 5kk.

Kyllä vaan oli kaunis ilma ja luonto! 

Kihlattu lähti eilen Tallinnaan ja tulee lauantaina yöllä. Oon siis yksin kotona koiran kans. Aika mennyt kuitenkin nopeesti, koska eilen olin tuplavuorossa ja tänään päivä ollut täynnä ohjelmaa. Huomisellekin on tiedossa aikanen herätys, koska klo 9 oon jo hakemassa äitiä ja siskoa auton kyytiin ja suunnataan mun vanhimman siskon luo Keski-Suomeen. Saa nähdä onko tiedossa Tuurin reissu eli ostoksille! Voisin ainaki ostaa jotkut salihousut ja paidan (ehkä saattaa joutua laittaa monikkoonkin ;) heh..

Hauskaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti