lauantai 4. huhtikuuta 2015

Järjellä vai tunteella?

Tiedättekö sen tunteen, kun tunne sanoo toista ja järki taustalla toista? Onko järjellä ajateltu kuitenkaan aina se paras vaihtoehto? Jos yleisesti ajateltuna ajattelisi vaikka järjellä, koska olisi hyvä aika hankkia lapsia, niin tulisiko hyvää aika koskaan vastaan? Kaikki riippuu aina niin siitä, miltä kantilta asioita katsoo. Kyllä mun mielestä välillä saa tehdä tunteellakin asioita. Eikö vaan? :D

Mun tunne sanoo tällä hetkellä, että mun on saatava uusi puhelin, ja nimen omaan Samsung Galaxy S6 edge. Mikään muu ei käy, kun haluan just sen. Voitte kuvitella, kuinka mun järki kiljuu kauhusta puhelimen hinnan suhteen. Eikö hyvää puhelinta saisi vähän halvemmalla? Max 400-500e. Tai siis juuri tätä puhelinta vähän halvemmalla, kiitos.

Järjestä puheen ollen. Mulla menee järki mun tän hetkiseen puhelimeen. Se jumittaa, koko ajan. Oon koittanu siirtää koneelle kaikki kuvat ym, mutta silti se jumittaa. Se ei edes ymmärrä, että uusia päivityksiä mahtaisi ehkä olla saatavilla, oon kokeillut manuaalisestikin. Se on jo niin "vanha" puhelin, ettei siinä tule kirjoittaessa "hymiövalikkoa", että saisi laitettua hymiön tekstin perään. Käytän sitten perinteisiä :) :P :D .. ja kaikkea muuta pientä, mikä häiritsee. Uusi puhelin tänne nyt heti!


Kävin tänään hypistelemässä S6 edgeä, en kuitenkaan vielä tilannut sitä... :o

Vasemmalla Galaxy S6 ja Galaxy S6 edge oikealla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti