keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Hello!

En ole pitkään aikaan ollut elokuvissa, olisi ihanaa mennä pitkästä aikaa. Meillä olisi vielä kaksi kihlajaislahja elokuvalippua käyttämättä, joten tämän vuoden aikana Mika joutuu tulemaan kanssani elokuviin. :) Hän ei oikein innostu elokuviin menosta, mielummin vuokraa elokuvan ja katsoo kotona. Minä taas voisin mennä vaikka heti elokuviin! Perjantaina on Twilight - Breaking Dawn -ensi-ilta elokuvissa, mutta en kyllä mene katsomaan sitä ainakaan ensimmäisten joukossa, sillä paikka on varmasti ihan täynnä! (Enkä jaksa kuunnella teinityttöjen "ihQja" kommentteja niin Ihanista ja Komeista miehistä sun muuta..) Enkä tätä elokuvaa ajatellut Mikan kanssa mennä katsomaan, mutta ehkä ystäväni Miran kanssa. :) 

Tiskivuori on pienentynyt! Tiskaaminen keskeytyi, kun Salatut elämät alkoi. :D (Sarjaan vain jää kertakaikkiaan koukkuun.) Mutta kyllä täytyy mennä tiskaamaan loput pois ennen kun alkaa Greyn Anatomia. :) Katson itseasiassa aika montaakin tv-sarjaa taas vaihteeksi, ja se vie todella paljon aikaa, mutta pakkohan niitä on katsoa! Sarjoja, joita seuraan tällä hetkellä: Big Brother, Salatut elämät, Klikkaa mua, Greyn Anatomia ja katselen myös useita sisustusohjelmia, kun niitä sattuu tulemaan silloin kun avaan tv:n. ;)

Olin muutamalta Äitiyshuollon tunnilta pois, joten minun täytyy tehdä kaksi lisätehtävää ennen kun saan arvosanan. Minun täytyy selvittää, millaisia kivunlievitysmenetelmiä synnytyksen eri vaiheissa on käytettävissä sekä millaisin menetelmin raskauden keskeytys voidaan tehdä huomioiden raskauden vaihe. Että siitä sitten vain miettimään, tietysti kirjaa apuna käyttäen. Alan jo toivoa, että olisin ollut tunnilla, mutta minkäs tässä vaiheessa enää voit. :) Olen aika kauan puhunut myös oppimispäiväkirjasta, joka pitäis tehdä valmiiksi. Viimeinen palautuspäivä on tämän kuun lopussa eli 30.11. Siihen on onneksi vielä vähän aikaa, mutta olisi silti hyvä aloittaa ajoissa sen kirjoittaminen. Olen kirjoittanut jo ehkä viidestä päivästä, mutta vielä on vähän yli puolet jäljellä. Lisäksi vielä harjoittelutehtävä, mutta sen tekemiseen on jouluaattoviikolle asti aikaa, mutta tietysti aloitan sen tekemisen jo ajoissa! ;)

Että semmoista, tekemistä piisaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti